პროექტი

პროექტის სახელწოდება:
ბულინგი
პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეებმა გააანალიზონ ბულინგის მანკიერი მხარეები და გაიაზრონ პრობლემა.
პროექტის აქტუალობა:
ყოველდღიურად იზრდება საზოგადოებაში აგრესიული ფონი.პრობლემა ეხება ნებისმიერი  ასაკის და სქესის ადამიანს.
პროექტის მიზნები
მოსწავლეებმა გაითავისონ ბულინგის მსხვერპლის მდგომარეობა ,გააანალიზონ სავალალო შდეგები.
მონაწილეთა ასაკი
მე-8 კლასი
ვადები/ხანგრძლივობა:
ორი კვირა
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლეები გააანალიზებენ პრობლემას.თვითონ მოიძიებენ თემასთან დაკავშირებულ ისტორიებს.მოახდენენ ამ ისტორიებისა და პრობლემის მოგვარების გზების ინფორმირებას სკოლის სხვა მოსწავლეებისათვის.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი, პროექტორი,ბუკლეტები,
პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
მოსწავლეებს განვუმარტავ თემის აქტუალურობას და ვთხოვ თითოეულმა მათგანმა შეიტანოს თავისი წვლილი ამ პრობლემის მოგვარებაში.
30 მოსწავლისგან ჩამოვაყალიბებ 5 ჯგუფს.
პირველ ჯგუფს ვთხოვ მოიძიონ სიტყვა-ბულინგის განმაარტებითი ინფორმაცია და გახმაურებული ინფორმაციები ბულინგის მსხვერპლთა შესახებ.
მეორე ჯგუფი-ჩაატარებენ ქუჩაში გამოკითხვას თემასთან დაკავშირებით.
მესამე ჯგუფი გამოკითხვა-წერითი კითხვარების გამოყენებით სკოლაში(ანონიმურობის დაცვით)
მეოთხე ჯგუფი-ბუკლეტების დამზადება -დარიგება(სკოლაში და მიმდებარე ტერიტორიაზე)
ჯგუფების ნამუშევრის საპრეზენტაციოდ გამზადება და სკოლის დარბაზში პრეზენტაცია.

საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ისტ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია   შეისწავლოს კონფლიქტების მიზეზები, განვითარება და  შედეგები.
ისტ.VIII.12.  მოსწავლეს შეუძლია  დაახასიათს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი  პირობები.

მოქ.IX.8.  მოსწავლეს შეუძლია  საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობის საფუძვლებისა და პირობების კვლევა.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
მანანა მაისაია
. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:
mananamaisaia18@gmaii.com
პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:



პრეზენტაციის შეფასება

1
პრეზენტაცია  პასუხობს  სათაურს    
1
2
ფლობს აუდიტორიას
1
3
თემა არ სცილდება     შინაარსის   ფარგლებს
1
4
თანმიმდევრობა აქვს დაცული   
1
5
პრეზენტაციის მსვლელობის დროს მოსწავლე წარმოაჩენს პრობლემის არსს და აქტუალურობას
2
6
პრეზენტაციის დროს წარმოჩენილია   ისგახმაურებული ამბები რამაც გავლენა იქონია ადამიანების ყოფაზე  .  
2
7
თვალსაჩინოებას იყენებს მიზნობრივად
1
8
იცავს დროის ლიმიტს
1


პროექტის    შეფასების რუბრიკა

1
მოძიებული ინფორმაციის  შესაბამისობა   თემასთან
1-2
2
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
1-2
3
პროექტის  საპრეზენტაციო მხარე
1-2
4
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები,   ნახატები)
1-2
5
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
1-2



No comments:

Post a Comment

 2020-2021სასწავლო წელი   მე-5 კლასის კურიკულუმი   მე-7 კლასის კურიკულუმი მე-8 კლასის კურიკულუმი მე-9კლასის კურიკულუმი მე-10კლასის თემატური ...