პროექტის სახელწოდება:
|
ბულინგი
|
პროექტის მთავარი იდეა(თემა) 1-2 წინადადებით:
|
მოსწავლეებმა გააანალიზონ ბულინგის მანკიერი მხარეები და გაიაზრონ პრობლემა.
|
პროექტის აქტუალობა:
|
ყოველდღიურად იზრდება საზოგადოებაში აგრესიული ფონი.პრობლემა ეხება ნებისმიერი
ასაკის და სქესის ადამიანს.
|
პროექტის
მიზნები
|
მოსწავლეებმა გაითავისონ ბულინგის მსხვერპლის მდგომარეობა ,გააანალიზონ
სავალალო შდეგები.
|
მონაწილეთა
ასაკი
|
მე-8 კლასი
|
ვადები/ხანგრძლივობა:
|
ორი კვირა
|
მოსალოდნელი
შედეგები/პროდუქტები,
რაც
შეიძლება
შეიქმნას:
|
მოსწავლეები გააანალიზებენ პრობლემას.თვითონ მოიძიებენ თემასთან დაკავშირებულ
ისტორიებს.მოახდენენ ამ ისტორიებისა და პრობლემის მოგვარების გზების ინფორმირებას
სკოლის სხვა მოსწავლეებისათვის.
|
პროექტისათვის
საჭირო
ძირითადი
რესურსები:
|
კომპიუტერი, პროექტორი,ბუკლეტები,
|
პროექტის
მსვლელობა
(ძირითადი
აქტივობები):
|
მოსწავლეებს განვუმარტავ თემის აქტუალურობას და ვთხოვ თითოეულმა მათგანმა
შეიტანოს თავისი წვლილი ამ პრობლემის მოგვარებაში.
30 მოსწავლისგან ჩამოვაყალიბებ 5 ჯგუფს.
პირველ ჯგუფს ვთხოვ მოიძიონ სიტყვა-ბულინგის განმაარტებითი ინფორმაცია
და გახმაურებული ინფორმაციები ბულინგის მსხვერპლთა შესახებ.
მეორე ჯგუფი-ჩაატარებენ ქუჩაში გამოკითხვას თემასთან დაკავშირებით.
მესამე ჯგუფი გამოკითხვა-წერითი კითხვარების გამოყენებით სკოლაში(ანონიმურობის
დაცვით)
მეოთხე ჯგუფი-ბუკლეტების დამზადება -დარიგება(სკოლაში და მიმდებარე ტერიტორიაზე)
ჯგუფების ნამუშევრის საპრეზენტაციოდ გამზადება და სკოლის დარბაზში პრეზენტაცია.
|
საგნებთან/საგნობრივ
ჯგუფებთან/ეროვნულ
სასწავლო
გეგმასთან
კავშირი:
|
ისტ.VIII.6. მოსწავლეს შეუძლია შეისწავლოს კონფლიქტების
მიზეზები, განვითარება და შედეგები.
ისტ.VIII.12. მოსწავლეს შეუძლია დაახასიათოს საზოგადოებაში მშვიდობიანი თანაარსებობისთვის აუცილებელი პირობები.
მოქ.IX.8. მოსწავლეს
შეუძლია
საზოგადოებაში მშვიდობიანი
თანაარსებობის საფუძვლებისა და პირობების კვლევა.
|
პროექტის
ხელმძღვანელი
(მასწავლებელი):
|
მანანა მაისაია
|
. ხელმძღვანელის
ელ.ფოსტა:
|
mananamaisaia18@gmaii.com
|
პროექტის
ვებგვერდი/ბლოგი:
|
|
პრეზენტაციის შეფასება
1
|
პრეზენტაცია
პასუხობს სათაურს
|
1
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა
არ სცილდება შინაარსის
ფარგლებს
|
1
|
4
|
თანმიმდევრობა
აქვს დაცული
|
1
|
5
|
პრეზენტაციის
მსვლელობის დროს მოსწავლე წარმოაჩენს პრობლემის არსს და
აქტუალურობას
|
2
|
6
|
პრეზენტაციის
დროს წარმოჩენილია ისგახმაურებული ამბები რამაც გავლენა იქონია
ადამიანების ყოფაზე
.
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას
იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული
ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის საპრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის
ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის
ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
No comments:
Post a Comment