გაკვეთილზე ჩართულობის რუბრიკა
ქულები და
კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
4-5-6
|
3-2-1
|
აქტიური
მონაწილეობა
|
ყოველთვის
მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის
მონაწილეობს
|
ხშირად
მონაწილეობს
|
იშვიათად ან
საერთოდ არ მონაწილეობს
|
გამართული და
სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს,
აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით
საშუალებებს
|
გამართულად
მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს
მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს
მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
საკუთარი აზრის
დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის
დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის
ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
სირად ახერხებს
საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად
საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სხვისი აზრის
პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და
საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და
საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და
აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის
საუბრის დამთავრებას
|
მსჯელობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
4-5
|
1-3
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას.
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს.
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს. აქვს მდიდარი ლექსიკა .იყენებს საუბრისას ისტორიულ
ტერმინებს.
|
გამართულად მეტყველებს.
|
მეთ-ნაკლებად მსჯელობს გამართულად
|
ვერ აყალიბებს გამართულად აზრს.
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას.
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებებს.
|
ხშირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
ვერ ახერხებს ხშირად საკუთარი აზრის დასაბუთებას.
|
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
კორექტურია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის პატივისცემას, მაშინაც კი როდესაც არ ეთანხმება.
|
უსმენს სხვებს და გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს და არ აცდის სხვას საუბრის დახმარებას.
|
დისკუსია
1
|
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
|
1
|
2
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
1
|
3
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
1
|
4
|
აკეთებს დასკვნას
|
1
|
5
|
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
|
1
|
6
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება
კონკრეტული თემით
|
2
|
7
|
ფლობს აუდიტორიას
|
1
|
8
|
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის)
მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი
10
|
საშუალოზე
მაღალი 9-8
|
საშუალო
7-6
|
დაბალი
5-1
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო
კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
ნაწილობრივ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად
გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
იცავენ დროის ლიმიტს
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის
ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო
პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
|
ჯგუფის
თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს
შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
|
მხოლოდ
ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებსშორის
ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის
წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი
გარემო
|
პრეზენტაციის შეფასება
კარდინალი რიშელიე 7 კლ
1
|
პრეზენტაცია
პასუხობს სათაურს კარდინალი რიშელიე
|
1
|
2
|
ფლობს
აუდიტორიას
|
1
|
3
|
თემა არ
სცილდება შინაარსის ფარგლებს
|
1
|
4
|
თანმიმდევრობა
აქვს დაცული რიშელიეს მოღვაწეობის დროს გატარებულ რეფორმებზე.
|
1
|
5
|
პრეზენტაციის
მსვლელობის დროს მოსწავლე წარმოაჩენს რიშელიეს დაწინაურების მიზეზებს
|
2
|
6
|
პრეზენტაციის
დროს წარმოჩენილია რიშელიეს მმართველობის დროს გატარებული დადებითი და უარყოფითი
ქმედებები
|
2
|
7
|
თვალსაჩინოებას
იყენებს მიზნობრივად
|
1
|
8
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
პროექტის შეფასების რუბრიკა
1
|
მოძიებული
ინფორმაციის შესაბამისობა თემასთან
|
1-2
|
2
|
მოძიებული
ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
|
1-2
|
3
|
პროექტის
პრეზენტაციო მხარე
|
1-2
|
4
|
პროექტის
ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
|
1-2
|
5
|
თემის
ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
|
1-2
|
საინფორმაციო ტექნოლოგიების შეფასების კრიტერიუმები
დოკუმენტის
მომზადება კომპლექსური ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით (მაქსიმალური შეფასება - 10
ქულა).
შეფასების კრიტერიუმები
|
||||
ფონი
|
გვერდების
ფონი ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
|
გვერდების
ფონი არ ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
|
გვერდის
ფონი ხელს უწყობს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
|
გვერდის
ფონი ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება თემატიკას.
|
(0 ქულა)
|
(0.5 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
|
ტექსტის ფორმატი
|
ტექსტის
ფორმატი ართულებს მასალის აღქმას.
|
ტექსტის
ფორმატი გააზრებულია, თუმცა ხელს არ უწყობს მასალის აღქმას.
|
ტექსტის
ფორმატი კარგადაა გააზრებული და ხელს უწყობს მასალის აღქმას.
|
ტექსტის
ფორმატი მრავალფეროვანია, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2 ქულა)
|
|
გრაფიკული ელემენტები
|
გრაფიკული
ელემენტების დიდი ნაწილი არ არის მიმზიდველი და ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
|
გრაფიკული
ელემენტები მიმზიდველია, თუმცა ზოგიერთი მათგანი ხელს არ უწყობს შესაბამისი შინაარსის
აღქმას.
|
გრაფიკული
ელემენტები მიმზიდველია და ხელს უწყობს შესაბამისი შინაარსის აღქმას.
|
გრაფიკული
ელემენტები კარგადაა შერჩეული, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2 ქულა)
|
|
ორიგინალურობა
|
მასალა
არ არის ორიგინალური და არაადეკვატურადაა შერჩეული.
|
მასალა
არ არის ორიგინალური, თუმცა ადეკვატურადაა შერჩეული.
|
მასალის
უდიდესი ნაწილი ორიგინალურია და შეესაბამება თემატიკას.
|
მასალა
ძირითადად ორიგინალურია, მასში ჩანს ავტორის შემოქმედებითობა. შინაარსი გადმოცემულია
საინტერესო და უნიკალური ხერხით.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2.5 ქულა)
|
|
მასალის ორგანიზება
|
მასალა
არა არის ორგანიზებული და მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
|
მასალის
ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს არ უწყობს შინაარსის
უკეთ აღქმას.
|
მასალა
ლოგიკურადაა ორგანიზებული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას.
|
დოკუმენტის
სტრუქტურა კარგადაა გააზრებული, სტრუქტურის შექმნისას გამოყენებულია რედაქტორის სხვადასხვა
ფუნქციური შესაძლებლობები. მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და მთლიანად შეესაბამება შინაარს.
|
(0 ქულა)
|
(1 ქულა)
|
(1.5 ქულა)
|
(2 ქულა)
|
No comments:
Post a Comment