შეფასების რუბრიკები

გაკვეთილზე ჩართულობის რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
9-10
7-8
4-5-6
3-2-1
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს  და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად  ან საერთოდ არ მონაწილეობს
გამართული და სწორი მეტყველება
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და გრამატიკულ კონსტრუქციებს
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად გამართულად საუბრობს
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
                        




მსჯელობის შეფასების რუბრიკა

ქულები და კრიტერიუმები
9-10
7-8
4-5
1-3
აქტიური მონაწილეობა
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც საკლასო მსჯელობას.
ყოველთვის მონაწილეობს
ხშირად მონაწილეობს
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს.
გამართული და სწორი მეტყველება
გამართულად მეტყველებს. აქვს მდიდარი ლექსიკა .იყენებს საუბრისას ისტორიულ ტერმინებს.
გამართულად მეტყველებს.
მეთ-ნაკლებად მსჯელობს გამართულად
ვერ აყალიბებს გამართულად აზრს.
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას.
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებებს.
ხშირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
ვერ ახერხებს ხშირად საკუთარი აზრის დასაბუთებას.
სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემის დემონსტრირება
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე დაყრდნობით. კორექტურია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის პატივისცემას, მაშინაც კი როდესაც არ ეთანხმება.
უსმენს სხვებს და გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს.
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
არ უსმენს სხვებს და არ აცდის სხვას საუბრის დახმარებას.



დისკუსია


1
წარმოადგენს ჯგუფის პოზიციას
1
2
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
1
3
მსჯელობს არგუმენტირებულად
1
4
აკეთებს დასკვნას
1
5
მოყავს არგუმენტი საკუთარი აზრის გასამყარებლად
1
6
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული თემით
2
7
ფლობს აუდიტორიას
1
8
კორექტულია ოპონენტის(განსხვავებული აზრის) მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2



















ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა

კრიტერიუმები
ძალიან კარგი
10
საშუალოზე მაღალი 9-8
საშუალო
7-6
დაბალი
5-1
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო  ორგანიზებული იყო, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო ნაწილობრივ იყო  ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო  ორგანიზებული, ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არ გადანაწილებულა
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკეთესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
საკმარისად გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და აზრთა გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის იყო პოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები
ჯგუფის  თითქმის ყველა წევრი იყო აქტიური  და სამუშაო ნაყოფიერი, ჯგუფის წევრებს შორის ძირითადადპოზიტიური და საქმიანი ურთიერთობები იყო
მხოლოდ ერთიორი მოსწავლე აქტიურობდა, ჯგუფის აქტიურ წევრებსა და პასიურ წევრებსშორის ზოგჯერ ურთიერთობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ, ჯგუფის წევრებს შორის არ შეინიშნებოდა თანამშრომლობითი გარემო

  

პრეზენტაციის შეფასება
კარდინალი რიშელიე 7 კლ
1
პრეზენტაცია  პასუხობს  სათაურს კარდინალი რიშელიე  
1
2
ფლობს აუდიტორიას
1
3
თემა არ სცილდება     შინაარსის   ფარგლებს
1
4
თანმიმდევრობა აქვს დაცული რიშელიეს მოღვაწეობის დროს გატარებულ რეფორმებზე.
1
5
პრეზენტაციის მსვლელობის დროს მოსწავლე წარმოაჩენს რიშელიეს დაწინაურების მიზეზებს
2
6
პრეზენტაციის დროს წარმოჩენილია რიშელიეს მმართველობის დროს გატარებული დადებითი და უარყოფითი ქმედებები
2
7
თვალსაჩინოებას იყენებს მიზნობრივად
1
8
იცავს დროის ლიმიტს
1


პროექტის    შეფასების რუბრიკა

1
მოძიებული ინფორმაციის  შესაბამისობა   თემასთან
1-2
2
მოძიებული ინფორმაციის სანდოობა და მრავალფეროვნება
1-2
3
პროექტის   პრეზენტაციო მხარე
1-2
4
პროექტის ვიზუალური მხარე( სლაიდშოუ, კედლის გაზეთი, ბუკლეტები, ბროშურები და ნახატები)
1-2
5
თემის ირგვლივ კითხვებზე პასუხი
1-2

  

საინფორმაციო ტექნოლოგიების შეფასების კრიტერიუმები
დოკუმენტის მომზადება კომპლექსური ტექსტური რედაქტორის გამოყენებით (მაქსიმალური შეფასება - 10 ქულა).

შეფასების კრიტერიუმები      




ფონი
გვერდების ფონი ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
გვერდების ფონი არ ართულებს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
გვერდის ფონი ხელს უწყობს ტექსტის და გრაფიკული ელემენტების აღქმას.
გვერდის ფონი ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება თემატიკას.
 (0 ქულა)
(0.5 ქულა)
 (1 ქულა)
(1.5 ქულა)
ტექსტის ფორმატი
ტექსტის ფორმატი ართულებს მასალის აღქმას.
ტექსტის ფორმატი გააზრებულია, თუმცა ხელს არ უწყობს მასალის აღქმას.
ტექსტის ფორმატი კარგადაა გააზრებული და ხელს უწყობს მასალის აღქმას.
ტექსტის ფორმატი მრავალფეროვანია, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს.
(0 ქულა)
(1 ქულა)
(1.5 ქულა)
(2 ქულა)
გრაფიკული ელემენტები
გრაფიკული ელემენტების დიდი ნაწილი არ არის მიმზიდველი და ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
გრაფიკული ელემენტები მიმზიდველია, თუმცა ზოგიერთი მათგანი ხელს არ უწყობს შესაბამისი შინაარსის აღქმას.
გრაფიკული ელემენტები მიმზიდველია და ხელს უწყობს შესაბამისი შინაარსის აღქმას.
გრაფიკული ელემენტები კარგადაა შერჩეული, ხელს უწყობს მასალის აღქმას და შეესაბამება შინაარსს.
(0 ქულა)
(1 ქულა)
(1.5 ქულა)
(2 ქულა)
ორიგინალურობა
მასალა არ არის ორიგინალური და არაადეკვატურადაა შერჩეული.
მასალა არ არის ორიგინალური, თუმცა ადეკვატურადაა შერჩეული.
მასალის უდიდესი ნაწილი ორიგინალურია და შეესაბამება თემატიკას.
მასალა ძირითადად ორიგინალურია, მასში ჩანს ავტორის შემოქმედებითობა. შინაარსი გადმოცემულია საინტერესო და უნიკალური ხერხით.
(0 ქულა)
(1 ქულა)
(1.5  ქულა)
(2.5 ქულა)
მასალის ორგანიზება
მასალა არა არის ორგანიზებული და მასში არ ჩანს სტრუქტურა, რაც ხელს უშლის შინაარსის აღქმას.
მასალის ნაწილი ლოგიკური თანმიმდევრობითაა განლაგებული, თუმცა სტრუქტურა ხელს არ უწყობს შინაარსის უკეთ აღქმას.
მასალა ლოგიკურადაა ორგანიზებული და ხელს უწყობს შინაარსის აღქმას.
დოკუმენტის სტრუქტურა კარგადაა გააზრებული, სტრუქტურის შექმნისას გამოყენებულია რედაქტორის სხვადასხვა ფუნქციური შესაძლებლობები. მასალის ორგანიზება ხელს უწყობს მის აღქმას და მთლიანად  შეესაბამება შინაარს.
(0 ქულა)
(1 ქულა)
(1.5 ქულა)
(2 ქულა)



No comments:

Post a Comment

 2020-2021სასწავლო წელი   მე-5 კლასის კურიკულუმი   მე-7 კლასის კურიკულუმი მე-8 კლასის კურიკულუმი მე-9კლასის კურიკულუმი მე-10კლასის თემატური ...